starstable videor

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 22:37

Jag tog en liten kvälls ritt till merley med Kiss :D

Ska kolla på linnen och andra saker :) som kan vara bra i framtiden :)

         

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 18:28

när man var nybörjare. bästa minnet haha och första vännen jag vart vän med är Daisy mcfield :)    

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 18:06

Jätte stolt över min duktiga Coolgirl :D

Hoppas hon tyckte det var kul att komma etta :D  

Så stolt hon var och hon är piggare än någonsin :)  

hoppas du som läste ochså fick en bra placering :)  

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 17:46

jag älskar championat :D

Fasst ibland hinner jag inte med :(

Snart så är det Moorlands championat och gylleneåsarnasdal championat :)

Snart får ni se hur det gick för micg och Coolgirl i moorlands championat det är några min kvar :)  

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 15:44

hejsan   Dagens fråga är....  

vad svarar ni skriv i kommentarer :)  

Av Alice Wintergirl - 6 augusti 2013 11:46

Jag var på gröna lund igår och det var jätte roligt jag hade jätte roligt med alla karuseller :)

Är dock förvånad att jag vagade aka så mycket :D

Åkte twister jag blev lite chockad haha så jag åkte jetline direkt efter haha :) Jag var där med Daisy Mcfield

och Gloria flowerlord vi hadde jätte kul :D haha kommer aldrig glömma detta kanske att man åker eclyps nästa gång (är lite höjdrädd) hah men aja :D

Presentation


Hej. det är jag som är Alice Wintergirl :)
Jag har 5 hästar. och jag är 12 år :)
Mina intressen är ridning hästar och fotboll och hundar :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken film tycker du är bäst?
 Flicka 1
 Flicka 2
 Flicka 3
 Secreteriat
 Dreamer
 Spirit
 Black beauty
 Svarta hingsten
 Derby stallion
 Hidalgo
 Heartland
 Stall kompisar
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hästarna


Ovido - Quiz & Flashcards